Thursday, September 13, 2007

Op veel Fronten.


Tot nu toe heb ik veel succes met mijn idee voor een standbeeld van de fietsende jonge moeder met een kind achterop en naast haar de oudste op eigen fiets, eventueel de aller kleinste ook nog voorop.
De dorpsraad en de moeders, via de school geïnformeerd, zijn zeer enthousiast. Ook Gazelle zegt het een prachtig initiatief te vinden maar wil geen geld geven, bij Batavus heb ik nog een ijzer in het vuur en Sparta moet ik nog benaderen. De plaats voor het beeld hebben we ook al. Nu nog het geld en de kunstenaar.
Ook een moeilijke klus is de traplift. Straks komt de verantwoordelijke man van de Zorg (Gemeente Lochem) om mijn huiselijke situatie te beoordelen. Het lijkt erop (telefoongesprekken) dat zij mij naar beneden willen laten verhuizen. Voor mij is dat onaanvaardbaar en Michiel heeft zojuist de tegenargumenten op een rij gezet, dat kan hij heel goed. Ook moet ik vanavond schaken dus per zit de argumenten voor de volgende zet bedenken. Hopelijk kunnen mijn hersenen het allemaal aan. Het lijkt wel topsport hier.

No comments: