Tuesday, September 25, 2007

Bijzondere dag?


Eerst een monteur om de trap op te meten voor een traplift.
Met de post een meevaller van de belastingen.
Een vriendelijke meelevende reactie van Christine van Broeckhoven op mijn brief van 13 augustus, ze schrijft (ik geef alleen de kern van haar brief):

‘Uw brief heeft me getroffen door de openheid waarmee u mij uw persoonlijk lijdensverhaal toevertrouwd.
Uw echtgenote is helaas een van de vele slachtoffers van deze vreselijke ziekte. En vaak is het gevoel van machteloosheid het zwaarst om te dragen voor de naaste familieleden.
Uit uw schrijven blijkt een zeer grote inzet en betrokkenheid bij de verzorging, met veel oog voor detail.
Het zijn verhalen zoals het uwe die mij ervan overtuigen dat mijn werk en het wetenschappelijk onderzoek gewaardeerd worden.’

Prof. Christine van Broeckhoven is wetenschappelijk directeur Moleculaire Genetica van de Universiteit Antwerpen.

De lift gaat nu een lange weg afleggen. De firma Oto maakt een offerte naar aanleiding van de opgenomen maten, als de gemeente Lochem dan akkoord gaat zal de fabriek het benodigde rail en buizenwerk maken en dan komen ze hier alles monteren. Met kerst kan alles klaar zijn.

No comments: