Thursday, September 06, 2007

Kruisspin en sociologie.


Om 9 uur was de kruisspin al klaar met haar kunstwerk (klik op de foto). Iedere morgen wordt het weer opnieuw gesponnen. Dit web is 40x50 cm en bevindt zich links van de voordeur. Bezoekers dus graag voorzichtig en vooral geen weidse gebaren bij de voordeur.Vanmorgen had ik geen tijd voor deze kleine kunstenaar.
Ik moest naar het ziekenhuis en kreeg een standje van de zuster die mijn INR apparatuur controleerde. Ik moet meer metingen gaan doen anders volgt er straf. Ze heeft gelijk en ik beloofde haar vanaf nu elke donderdag mijn INR te meten.
Vandaag en morgen loopt mijn sociologisch onderzoek nog. In september is mijn huishoudelijke hulp met vakantie. Mijn zorginstelling Sensire (of de gemeente?) moet nu voor vervanging ( 6 uur per week over twee dagen) zorgen. Joke en ik hebben vooraf hemel en aarde bewogen om dat duidelijk te maken. Bij de gemeente heb ik ook nog een spoedaanvraag lopen voor een traplift.
Uit ervaring wijs geworden verwacht ik geen reactie van de verantwoordelijken wanneer ik nu zelf niets meer doe, dus gewoon wacht tot zij hun wettelijke plicht doen. Ben benieuwd naar de uitslag, een week is natuurlijk wel kort voor een sociologisch onderzoek, maar ik ben ook maar een amateur.

No comments: