Thursday, July 26, 2007

Uit Dieren.


Schaken kan op elke leeftijd, dat blijkt toch wel uit deze foto van gistermiddag. U ziet een deel van de ‘Zeskampen groep 1’ waar ik in speel. Zelden speelden er zoveel jonge kinderen mee als de laatste jaren. Het is een lust om dit te zien.
Dat ik zelf deze keer zeer slecht speel is alleen dramatisch voor mijn ‘rating’, een echte schaker behoort daar ’s nacht wakker over te liggen, zich te bezatten en zich tenslotte een kogel door die niet werkende hersenen te jagen. Nee, ik lag sinds ik dinsdag de beelden van mijn ‘goede’ been zag en die met de ‘echoman’ besprak niet echt wakker, maar ik was zeker niet on speaking terms bijna voor niemand. Gelukkig onderbrak de ‘eenvoudige boekverkoopster uit Zutphen’ dat dinsdag even voor een heerlijk etentje. Vandaag zal ik proberen een echte man te zijn en niet te zeuren over een been.
Voor niet zo bekenden met computers: Zet de cursor op een foto, er verschijnt dan een handje, en klik. Dan krijgt u een vergroting.

No comments: