Sunday, July 15, 2007

Steile wand.


Gisteren voor het station Deventer maakten Michiel en ik een foto van elkaar. Michiel is weer terug bij zijn familie in Toronto, waarschijnlijk heeft Otger hem het meest gemist want hij is de jongste en zij doen ook heel veel samen. Als het even kan gaat Michiel ook mee om de klimprestaties van Otger aan de steile wand te zien en juist afgelopen week won Otger daar ergens in de hoogte een prijs mee. Heel fijn dat mijn kleinzoon een sport gevonden heeft waar hij zich thuis voelt. Ik sprak vanmorgen met Thijlbert in Alice Springs en wij vroegen ons af of zijn (grote)lengte een voor- of nadeel is. Thijlbert, die evenals Michiel ervaring heeft aan steile wanden, hield het op beide. De grotere reikwijdte is een voordeel, maar een kleine klimmer is sneller. Na deze inleiding hoop ik dat u net als ik een mooie foto wilt van Otger in de hoogte, ik verwacht dat Toronto daar nota van neemt en de lezer die spoedig op mijn blog ziet!

No comments: