Wednesday, July 11, 2007

genezend been



Gistermorgen op de hometrainer piekerde ik me suf over de, door mij al vele malen geciteerde, uitspraak van Cruijff: ‘elk nadeel hep z’n voordeel’.

Wat is het geval? Nu mijn been zo hard bezig is met zijn genezing en ik daardoor veel doe en beweeg, loop ik weer op tegen de beperkingen van mijn hart! Daar had ik al ruim een maand niets meer mee van doen. Mijn been beperkte me zodanig dat mijn hart zich geen zorgen hoefde te maken, die tijd blijkt nu voorbij.

Nee, ik vond op de hometrainer geen toepassing voor Cruijff zijn uitspraak en zag in de genoemde beperkingen geen voordelen. Let op, ik geef nu een *doorklik* van het bewijs dat mijn been (foto ma.9juli) sinds ik thuis ben enorm is vooruit gegaan (zie doorklik van 25 juni). Ah, toch een voordeel een foto van wel heel mooie beroemde benen.

No comments: