Friday, July 13, 2007

Natuur.


Een mooie foto uit Queen’s Park in Toronto, in het bijzonder voor Leuntje. Zij was laatst boos op me over mijn blog van 2 juli ‘Bloemen uit de wildernis’ ze meende dat mijn opmerking ‘zo onnatuurlijk mogelijk’ op haar tuin sloeg. Dat was zeker niet het geval want zij heeft juist een prachtige tuin met ook een groente/kruiden stuk. Nee, ik had het over de mensen die een bestaand huis kopen en dan een prachtige oude tuin volledig op de shovel laden. Hier een bewijs dat de natuur in enkele jaren soms ook iets heel moois kan maken.
Michiel gaat vandaag weer terug naar Toronto. Hij heeft heel veel gedaan hier in huis en tuin en tegelijkertijd ook dagelijks voor zijn bedrijf gewerkt. Ik zal weer moeten wennen om alleen te zijn.
Het is hier zaterdagmorgen, de computer die dit opneemt staat in het westen van de VS, daarom staat er Friday boven mijn blog.

No comments: