Wednesday, October 15, 2008

Zien.


Wil zag gelukkig dat ze haar fiets hier niet kon neerzetten. Aan iedereen die achterom komt: “let op, paddestoeltjes op je pad niet vertrappen”. Vanmiddag naar mijn opticien voor een controlemeting, dat is wel al meer dan vijf jaar geleden. De opticien kan natuurlijk ook niet verhelpen dat ik het verschil niet zie tussen een mooi bloempje van “onkruid” en een “erkend” bloempje. Ik zal Sjaak, de man die me geregeld helpt, vragen vanaf nu het gras niet meer te maaien, dikwijls heb ik prachtige heksenkringen in het najaar en in het voorjaar pinksterbloemen enz. Ik heb sowieso de pest aan grasmaaien en motormaaiers komen er al helemaal niet in hier.
Oh ja. Ik bestelde gisteren de Telduivel in Deventer en vroeg aan de mevrouw bij Praamstra 'is die nog te krijgen?' ja, zei ze dat is een klassieker!

No comments: