Thursday, October 09, 2008

Paardenmeisjes.




DEPAARDEN, ik krijg nogal eens vragen over die naam. Paardenmensen vinden dat ik de paarden tekort doe, schakers willen wel meer schaak op mijn blog sommigen vinden dat ik de koeien voortrek enz., kortom elke groep wil wel meer over zijn haar liefhebberij. Ik schrok hevig toen de prinses me vroeg waarom zij altijd voorrang krijgt en ik dan de paarden weer vergeet. Ze zond me een fotoreportage om me te tonen dat ze gelijk heeft. Natuurlijk heeft de prinses gelijk. De Nederlander mag dan in ons land niet bestaan het paardenmeisje bestaat niet alleen maar is zelfs een drijvende kracht achter de paardeneconomie. Ik dacht dat het fenomeen “paardenmeisje” 5 tot 15 jaar was, nee zegt de prinses kijk nou zelf. Het paardenmeisje is 3 maanden tot 15 jaar. De sociologie wacht met ongeduld op een promotie over de paardenmeisjes, kom op meiden anders is de prinses jullie voor!
Klik op de foto's voor een vergroting.

No comments: