Monday, October 20, 2008

Een vermoeden.


Vandaag in Hoogeveen winst voor Gerard, remise voor mij en verlies voor Henk en Stephan, Ruud kon vandaag niet spelen. Morgen kan ik ‘helaas’ niet spelen, de aanhalingstekens omdat ik mijn HOVO college in Nijmegen laat voorgaan.
Daarom vandaag voor de niet-schakers geen onbegrijpelijke diagrammen maar een foto van de Franse grootmeester Marie Sebag, zij is een van de vier spelers uit de kroongroep. Omdat ik vandaag na een uur spelen al klaar was en daarna meer dan drie uur(!) moest wachten op Gerard en Stephan kon ik leuke andere dingen doen. Een daarvan was de spelers en hun partijen van de kroongroep volgen. Ik geef u een ‘vermoeden’ over Marie Sebag: “ik vermoed dat zij een Marlies Dekkers droeg”. Ik zag namelijk toen zij dit zwarte vestje uitdeed wat meer dan u op deze foto.

No comments: