Friday, August 22, 2008

Eerste Masterclass prinses Isabelle.




Die andere prinses kreeg direct nationale bekendheid met haar glimlach, dat zit in de genen van prinsessen. Bij haar eerste publieke optreden gisteren tijdens het Meerammel-concert in Christofori in Amsterdam was prinses Isabelle ook heel gul met haar glimlach.
Daar de onverwachte komst van de prinses werd het programma gewijzigd in een Masterclass waar zij enthousiast aan meedeed. Vooral de drummer prees haar concentratie en aanleg!
Op mijn blog van gisteren kreeg ik twee reacties:
1. Mijcke die het helemaal met mij eens was en
2. Gerard die duidelijk het bekende, soms gevreesde, geheugen van de schaker heeft:
Tegengeluid
Ongeveer 55 (!) jaar geleden heb ik als 12 jarig jongetje meegespeeld in een toneelstuk dat - in vertaling - heette: In de auto van Trenton naar Camden. Ik had de rol van "zoontje Arthur". De regisseuse was niemand minder dan Annemarie Prins die toen zo'n jaar of twintig zal zijn geweest.
Op mij maakte ze destijds een heel aardige indruk.
Gerard

1 comment:

Anonymous said...

Namens Isabelle, die nu prinses-heerlijk in haar box ligt te slapen, dank voor de prachtige woorden!!