Tuesday, February 26, 2008

Voor de Lange Termijn!


Vanmorgen was ik voor routinecontroles bij mijn cardioloog in het Deventer ziekenhuis. Hij riep ook het hoofd Hartfalenpoli erbij waarna zij zich liet ontvallen ‘dan gaan we voor de lange termijn!’ We hebben om haar opmerking geweldig gelachen, zij vinden mijn reacties op hun therapie dus zeer goed.

Ik ben thuis onmiddellijk begonnen vrienden te waarschuwen dat ze kans lopen voorlopig nog niet van me af zijn!

Het medicijnenpakketje dat mede verantwoordelijk is voor ‘de lange termijn’ ziet u op de foto. De assistente van mijn huisarts vond dat ik wel een fraaie pillensnijder verdiende voor mijn opmerkelijke ‘gezondheid’. Een dolle dinsdag?

1 comment:

Anonymous said...

Gefeliciteerd, Willem !! Ik zal me er geestelijk op voorbereiden je nog lang te ontmoeten. Dat zal niet moeilijk zijn.
L.