Monday, February 04, 2008

Het weekend.


De foto geeft goed de situatie op de werkvloer weer vindt mijn thuiszorg Esther. Dit was gistermiddag in het jachthuis dat Prins Hendrik cadeau kreeg van de Noorse koning in het begin van de vorige eeuw. Later werd het een jeugdherberg en gisteren vierde de Lochemse schaakclub er haar jaarlijkse feestje. Kees had problemen met zijn laptop maar kon toch de eerste en de tweedeprijswinnaar aanwijzen, zij eindigden met 7 uit 8 en 6 uit 8, de rest van de ranglijst zit nog in de laptop. Kees maak je geen zorgen iedereen weet zelf zijn score wel van mij was dat 5 uit 8. Maria deelde, met kus, de twee prijzen uit. Natuurlijk hoop ik volgend jaar weer mee te mogen doen en Kees dankjewel voor al je goeie zorgen.
Zaterdag volgde ik een workshop van Niki, Yiddish zingen. Voor mijn doen echt een druk weekend.

No comments: