Thursday, May 29, 2008

De Sahara in mijn tuin.


Vandaag is een bijzondere dag voor de tuin.
1.Via een groot wolkentransport is woestijnzand uit de Sahara de tuin ingebracht. Het dak van mijn auto toont aan hoeveel mooier de natuur moleculen kan rangschikken dan wij. Toen Erwin Krol heel trots deze week een foto van het zand uit de Sahara liet zien en daar een enthousiast verhaal bijhield werd ik gelijk jaloers.
Ik ging mijn auto laten wassen en zette hem klaar voor het zand uit Afrika en prompt stuurde de natuur me een portie. Dankjewel natuur, de milieu jongens laten het wel uit hun hoofd om hier kamervragen over te stellen
2. Nicolaas heeft 7.45 uur (voor één dag) twee deskundige potige mannen de tuin ingebracht.
Proportioneel geweld als ik hun spieren zie maar mannen die hun afspraken zullen nakomen dat zie je zo. Die afspraken hebben we vanmorgen vroeg gemaakt. Ik geef toe dat ik bevooroordeeld ben. Echte mannen die tot mijn verassing verzuchten ‘ah een echte bostuin, heel mooi!’, dezulken (ik kom ook uit het zuiden)) kunnen bij mij geen kwaad meer doen.

No comments: