Monday, June 16, 2008

Korte gijzeling.


Op het nieuws was de gijzeling net afgelopen toen mijn traplift me in eigenhuis opsloot. In overleg met de storingsdienst probeerde ik nog van alles maar de lift bleef bovenaan staan zodat ik niet naar beneden kon. De servicemonteur zou me vanavond nog komen bevrijden. Gelukkig was oranje niet in actie maar met Duitsland – Oostenrijk voelde ik me toch wel bezwaard, maar de liftmonteur zou komen en mijn buurman kwam de voordeur openen zodat de monteur ook binnenkon. Na ongeveer driekwartier ging het cruciale lampje uit zichzelf aan en deed de lift het weer als vanouds. Gelukkig kon ik de monteur nog afzeggen. De lift werkt weer prima, de voetbalwedstrijd was waardeloos. Mijn traplift kent een 24 uur service zodat een gijzeling nooit lang zal duren.

No comments: