Sunday, April 27, 2008

Tuin en weiland.



Van Peter ontving ik een mailtje over mijn foto van een prachtig weiland bij Almen, gisteren op mijn blog. Peter schreef:
hoi willem,
wat een prachtige weiland-foto op je blog in almen.
dat is een schilderij waard.
groet, peter
Ik werd een beetje jaloers op die zelfgemaakte foto en ging mijn eigen tuin in en maakte een foto naar het zuiden en naar het noorden. Ja de camelia, pinkster- en paardenbloemen. Zie je wel Almen ook in Gorssel lekker puh!
Klik op de foto's.

Oh ja, sorry Esther:

Jij zegt dat al lang „Kijkt u wel in uw tuin? Wat een bloemen!” en jij plukt er ook de mooiste boeketjes voor op tafel.

Ere wie ere toekomt, mijn thuiszorg. “Overheid laat haar nou eens bij mij en schop die managers die steeds weer veranderingen bedenken de laan uit”.

No comments: