Friday, October 19, 2007

Hoffotograaf.


Voordat ik naar Hoogeveen vertrek voor de 8ste ronde van het Essent schaaktoernooi, bezoek ik vanmorgen de eenvoudige boekverkoopster uit Zutphen (hier rechts op archieffoto).
Sinds ik kortgeleden foto’s maakte van haar huis en hof ben ik gepromoveerd tot hoffotograaf. Vandaag heb ik twee opdrachten: een foto van een bijzondere fiets die zij kocht voor de moeder (haar dochter) van haar aanstaande kleinkind(!) en een foto van de oostzijde van haar huis.
Gerard en ik dienen tevreden te zijn met onze prestaties in Hoogeveen. In schaakjargon:
met een rating van 1769 en een toernooiprestatierating (TPR) van 1816 speelt Gerard ‘in de plus’. Idem speel ik in de plus met een rating van 1812 en een TPR van 1832. Toch zijn hij en ik met respectievelijk 4 en 3.5 punten niet echt tevreden en gaan vandaag en morgen proberen wat hoger op te komen.

1 comment:

Eliane said...

Betekent dat dat je een Libriskrantje hebt?