Monday, October 29, 2007

Expositie.




Gisteren in de muziekstudio van Lennerd geholpen bij het inrichten van een expositie van 12 schilderijen van Peter. De vriendin van Peter en ik waren het over één heikel punt samen eens en Peter moest haar natuurlijk wel gelijk geven. Omdat zij in Frankrijk en Duitsland heeft gewoond en zelf mooie stillevens schildert is ze natuurlijk ruim bevoegd voor het inrichten van een expositie, zelf ben ik dat ook doordat ik vader, schoonvader en grootvader van de kunstenaarsfamilie in Toronto ben en, nog verder weg, mijn schoondochter in Alice Spring directeur van een kunstgalerie is. Mijn echte verdienste is dat het idee voor deze tentoonstelling uit mijn brein kwam. Dat helpen beperkte zich tot het op een stoel zitten terwijl Susan, Lennerd en Peter halsbrekende toeren op stoelen uitvoerden. Het leven doet zich dikwijls heel aangenaam aan mij voor.
De foto’s mocht ik maken, op klikken voor een vergroting.

No comments: