Sunday, December 21, 2008

Binnen en buiten.





Buiten.
De eerste foto is het zuidelijk deel van de tuin na vrijdag 19 december 2008. Richard en Pamela leverden die dag acht uur lang strijd tegen het geweld van bomen en struiken en wonnen. Nu kan ik de overkant van de tuin in alle richtingen weer zien en er ook heen lopen.
Binnen.
Dit is het paard dat Laura voor me maakte en dat ik op pakjesavond van Sinterklaas kreeg.
Het paard heeft een ereplaats in de kamer. Gisteren was ik op de verjaardag van Laura in Zutphen. Ze kreeg een glazenbol van me waarmee ze de wereld van alle kanten kan bekijken.
Er zijn mensen die dat niet genoeg vinden en er ook de toekomst in denken te vinden, daar zal Laura te verstandig voor zijn.
Buiten.
De derde foto is een afscheid. Richard en Pamela komen 2 februari nog een keer terug om deze beuk tot brandhout om te toveren. Van de gemeente Lochem heb ik een echte kapvergunning gekregen. Mijn buren van Thuyalaan 3 krijgen komende zomer weer zon en in het najaar geen bladeren meer. Ze zij heel blij.

No comments: