Tuesday, November 21, 2006

Droom.


Eliane's tekening van Willem Brakman in het NRC Handelsblad heeft gevolgen gehad. Mijn droom over Brakman, die ik woensdag beschreef, is al door zijn biograaf aan de schrijver voorgelezen.
Ik veronderstelde dat mijn droom wel naar een psychiater kon, maar naar de schrijver zelf vind ik ook ruim voldoende eer.
Mijn verhaal over de bosuil zal ik naar Marianne Thieme zenden dan moet zij mij maar eens meenemen naar het Boekenbal. Kennelijk ben ik door de race van onze politici om dagelijks bekender te worden aangestoken! Help, waarschuw me voor ik verdrink.
Mijn voorspelling dat er een splitsing zal ontstaan tussen auteurs die wel en die nog niet door Eliane getekend zijn lijkt me steeds dichterbij te komen. Klik bovenaan op haar naam en oordeel zelf.

No comments: