Friday, March 16, 2007

Van vroeger.


Gisteren werd mijn schoonzuster Jannie 80 jaar. Voordat ik haar geluk ging wensen bezocht ik geliefde plekken aan de Wester- en Oosterschelde. De foto is genomen vanaf de plaats van de getijdenhaven die Borssele vroeger had. Hier zwom ik zestig geleden ’s zomers bijna dagelijkse met vriendjes en vriendinnetjes. De twee palen zijn overblijfselen van onze “duiktoren”! De foto is genomen in de richting van de Scheldemond tussen Vlissingen en Breskens. De schoorsteen en het stukje brug van een olietanker, dat je nog net kunt zien, geeft precies aan waar vroeger het dijkhuis stond.

1 comment:

Anonymous said...

Hallo Willem! Ik zie dat jij een link naar mij hebt opgenomen. Ik zal er ook een naar jou opnemen. Ik zal je ook toevoegen aan m'n feedreader. Om je posts te volgen.