Thursday, March 22, 2007

Lili Marleen.


Een haast magische foto van een paard op een balkon. Erica heeft deze in verschillende van haar boekjes gebruikt. Aan het huis te zien is het in de Verenigde Staten. Het werd weer de hoogste tijd voor een paard op mijn blog.
Misschien weet Eliane meer over de herkomst van deze foto want zij attendeerde me er laatst op. Als je op haar blog naar march 20 (radio) gaat en op het filmpje klikt krijg je iets geweldigs te zien en te horen.
Ik kom daarop omdat ik vanmorgen bij Lennerd zong. Aan het eind van het uur zingen mag ik een “uitsmijter” kiezen. Lennerd haalde de vrouw die op de gang stond te wachten voor haar pianoles alvast binnen en vroeg of ze mee wilde zingen. Dat werd heel leuk, ik had Lili Marleen gekozen en daar bleek voor haar een hele historie achter te zitten! Met ons drieĆ«n, dat gaat meer gebeuren spraken we af!

1 comment:

Eliane said...

O, ik vond die foto op het blog van Marco Raaphorst:

http://marcoraaphorst.nl/