Saturday, March 10, 2007

Politiek 2.


Zojuist drie brieven verzonden. Deze en afschriften naar Henk Kamp en Clairy Polak

Aan mevrouw Khadija Arib
Per adres Tweede Kamerfractie van de Pv.d.A
Plein 2
2511CR ’s-Gravenhage.

Gorssel, zaterdag 10 maart 2007

Geachte mevrouw Arib,

Van wat de afgelopen week in ons parlement te zien en te horen was heb ik slecht geslapen.
Ik schaam me bij zulke debatten Nederlander te zijn, vooral tegenover u.
Grote bewondering voor uw courage om in zulke stormen overeind te blijven.
Hoe Clairy Polak in Nova en Henk Kamp bij Pauw en Witteman u dorsten te bejegenen is diep treurig, plaatsvervangende schaamte vervult me.
Alleen de woordvoerder van uw fractie, Femke Halsema en Marianne Thieme bleken een rechte rug te hebben.
Ik hoop dat u de moed blijft opbrengen om uw werk te doen.

Met bewondering en hoogachting,

Willem Duvekot
Thuyalaan 1
7213 VW Gorssel
w.duvekot@chello.nl
0575 492246.

No comments: