Tuesday, August 07, 2007

Keurig en braaf.


Vanavond Poon volgens Marjoleine de Vos, ik moet nog een citroen halen en deze salie is al een week oud dus haal ik verse. Het recept van Marjoleine stond zaterdag in de NRC en ik ga dat eerst voor mezelf uitproberen dan kan ik het daarna gasten voorzetten. Jammer dat er hier in het oosten veel mannen en vrouwen zijn, die vroeger als kind geen of zelden vis op hun bordje kregen en al helemaal gaan schaaldieren. Gelukkig beseffen zij niet wat ze missen. Het aan de staart eten van een Hollandse Nieuwe is niet alleen zalig, het heeft ook iets sensueels en het laten binnenglijden van oesters met champagne durf ik hier niet eens te bespreken! Vanavond Poon, echt braaf dus.

2 comments:

Eliane said...

En, was het lekker?

Willem Duvekot said...

Het was heerlijk. Poon is wel moeilijk te ontvellen. Een prima recept van Marjoleine de Vos.