Friday, July 17, 2009

Wordt vervolgd.


Vanmiddag de “uitslag” van de beenmergpunctie om duidelijkheid te scheppen in mijn toestand.
Mijn beenmerg maakt wel rode en witte bloedlichaampjes en ook bloedplaatjes aan, maar mijn lichaam breekt die ook weer af. Ook zijn er in mijn beenmerg Hairy Cells gevonden. Ik ben in ’99 voor HCL (Hairy Cell Leukemie) behandeld.
Op dit moment richt de internist mevrouw Kessels zich op nader onderzoek naar het hoe en waarom van de afbraak van mijn bloedlichaampjes. De naweeën van het aneurysma in mijn rechterbeen. Volgende week vrijdag krijg ik dan ook een onderzoek van mijn milt.
Omdat mijn immuunsysteem door de hierboven geschetste problemen zo goed als afgebroken is ga ik ook weer uitgebreider aan de medicijnen.
Vanmiddag liet ze ook een echo maken van mijn rechterbeen.
Klik op de kopie voor leesbaarheid.

No comments: