Sunday, July 05, 2009

Geduld?


Waarom de Koala beer? Omdat ook hij het grootste deel van de dag slaapt en traag beweegt. Ook hij beweegt op ‘handen en voeten’ net als ik, als knuffel werd hij vroeger door Michiel en Thijlbert rondgedragen. Nu word ik door Michiel rondgereden in auto of rolstoel. Wel lijkt de koala beer veel geduld te hebben en dat mis ik, vooral nu. Dinsdag krijg ik een beenmergpunctie en zal daarna (hoe lang?) op de uitslag moeten wachten. Die uitslag is cruciaal: kan ik nog genezen of niet? Lieve lezers, bedankt voor de prachtige bloemen en vele bezoeken. Ik ga nog even oefenen in geduld, tot dan.
Toelichting: dat been waar velen naar vragen geneest wel. Het gaat nu om mijn bloed dat is niet in orde en dat werd pas ontdekt in het ziekenhuis toen ik heel ziek werd.

No comments: