Tuesday, July 07, 2009

UITSTEL


Bij deze foto schreef de vrouwelijke patiënt in 2003:
‘Hieronder staan enkele foto's van de laatste beenmergpunctie die ik gehad heb. Bij deze punctie werd naast beenmerg ook een stukje bot afgenomen’.
Precies dezelfde “operatie”zou ik vanmorgen ondergaan, maar dat is verschoven naar hopelijk donderdag aanstaande. Morgen zal ik dr. Kessels bellen en mijn INR waarde van dat moment doorgeven. Het INR geeft de stollingstijd van het bloed aan en dr. Kessels wilde mij niet helpen met een INR van 2.0. Gelukkig maar want anders was ik weer in het ziekenhuis beland.
In de afgelopen week heb ik mijn bloedverdunnner fenprocoumon niet meer ingenomen maar kennelijk breekt die bij mij te langzaam af. Ik moet naar een INR van 1.5.
Omdat er ook mij een stukje bot wordt onderzocht zal de uitslag minstens een week duren.

No comments: