Tuesday, July 14, 2009

Sahara.


Zondag ontstond bij het bezoek en mij een zelfreflectie over onze relatie met onze volwassen kinderen. Bij ons allen had op een belangrijk moment de oudste zoon/dochter de regie overgenomen. Wij allen hadden ervaren dat zij het inderdaad, inmiddels, beter kunnen!
Wat voel je dan? Nu ik er nog eens over nadenk overheerst bij mij vooral de ontspanning. Een heerlijk relaxed gevoel, soms gaan dingen zoals de natuur die heeft gemaakt.
Wat heeft dit met Isabelle te maken?
Gisteravond keek ik naar het nieuws waarin de plannen ter sprake kwamen over het grootste energieproject tot nu toe. De Sahara onder zonnecollectoren om West Europa van energie te voorzien. Daarna ging ik achter de computer en prompt kreeg ik deze foto van de prinses waar ze de Sahara opzoekt. Weer kreeg ik dat ontspannen gevoel dat ik beschreef. Als iemand dat enorme project aankan in de toekomst is zij het. Ik hoef me nergens meer ongerust over te maken.

No comments: