Friday, June 29, 2007

Verbeteringen


Drukke dag vandaag. Eerst naar wondverpleegster Lobke op de wondpoli, aardige jonge vrouw. We, Michiel en ik, hadden drie foto’s bij ons van maandag, woensdag en vanmorgen. Dan zie je verbetering in een week.
Mijn idee om foto’s te overleggen werkt geweldig. Toen het CIZ (centrum indicatiestelling zorg) mijn aanvraag voor uitbreiding van de zorg met foto van mijn wond ontving kreeg ik onmiddellijk een telefoontje dat de aanvraag was goedgekeurd en dat het met zo’n wond natuurlijk onmiddellijk inging!
Let op: er zijn er dus drie in ons land die niet op een wachtlijst hoeven:
Beatrix en aanhang, Holleeder en Willem Duvekot!
Na mevrouw Lobke naar Albert Heijn, Michiel met boodschappenkar en ik in de rolstoel.
Hierboven een foto voor Ern en Mijcke als bewijs dat hun hometrainer, die we gisteren haalden, al in bedrijf is.

No comments: