Saturday, January 14, 2006

Dinsdag 23 april 1963.


'Vandaag is onze zoon 15 dagen en voordat ik het allemaal vergeet zal ik gauw het een en ander opschrijven.'
Dan volgt een prachtig verslag van de eerste weeƫn om 02 uur 8 april tot de geboorte rond 12 uur. Het verhaal gaat naar Toronto, ik geef hier de laatste alinea.
'Toen alles klaar was werd ik toegedekt en kreeg ik mijn kind in de armen. Nu kon ik hem goed bekijken. Wat een lieverdje, wat een mooi kindje. Wat veel haar en wat bewoog hij met armen en beentjes. Hij had grote handen, van z'n vader. Oogjes dik en goed dicht. Klein rond neusje met pukkeltjes, nog een beetje rood. Verder alles zo mooi blank. Platte oortjes en wat een haar! Dat hij zo donker was! Dat was nou Michiel. Onze zoon. Ons kind. En vertel me nou niet dat er geen wonderen zijn!'

No comments: