Wednesday, July 23, 2008

Prinses in Joppe.



Klik op de foto's en de tekening.
Gisteren was er Isabelle, Eliane met Vejer de la Frontere en ook nog Karadzic. Je zou denken dat mijn hersenen het daar wel druk genoeg mee hadden. Nee, bijna vijf en een halfuur vanuit 'De versnelde Draak van het Siciliaans' achter het schaakbord . De schaakpartij was mijn vrije keus die echter niet bestaat volgens de neurologen. Een drukke dag dus. Maar het bezoek van de oma van Isabelle met nieuwe foto’s maakte alles goed. Zelf zal ik tot zondag moeten wachten om de kleine prinses te zien. Ze komt dan naar Joppe. De verwachting is dat er filevorming op de Huzarenlaan zal ontstaan. Gelukkig mag ik vooraf komen en kan ik dan voor de file naar huis.
De schaakpartij eindigde in een toreneindspel dat remise werd, het duurde wel twee uur (na mijn remiseaanbod) om mijn tegenstander, die op papier(hogere rating) sterker is, daarvan te overtuigen.

No comments: