Wednesday, July 02, 2008

Kindermiddag.



Gisteren (woensdag) had ik met hulp van Esther een kindermiddag. Het programma:
1. Redding van een vrouwtjesmerel uit het net van de rode bessenstruik.
2. Bezoek aan het speelgoedmuseum in Deventer.
3. IJs bij Talamini.
4. Pannenkoeken en speeltuin bij restaurant De Zevensprong.
Het was gisteren bloedheet hier in Gelderland maar dat voelden alleen Esther en ik?
De kinderen? Ja, die kun je steeds weer meekrijgen door ze het volgende programmadeel voor de neus te houden. Na deel 4 gaat dat niet meer op maar dan is er gelukkig Esther, zij kan als (jonge)veteraan gewoon een bevel geven, en dat werkt!
Met deze groep hoop ik nog dikwijls op stap te kunnen, zelfs bij 32 graden gaat dat met groot sucses.
Klik op de foto's.
Tot donderdagmorgen 9 uur bij ons is het bij de Bloggercomputer in de VS nog woensdag. Ik schrijf soms vóór 9 uur 's morgens op mijn blog.

No comments: