Saturday, August 22, 2009

Twee vrienden en een vriendin.


Gistermiddag kwamen Carla, Gerard en Stephan de grijze massa in mijn hoofd weer op orde brengen. Ze hebben dat heel goed gedaan en ik ben hen daar dankbaar voor.
Eerst een bespreking van de actualiteit naar aanleiding van de snor en het sikje voor de Mona Lisa waar ik donderdag over schreef.
Daarna schaken dubbelrondig 10 min.p.p.p. Carla won met 4 punten, Gerard en ik 3 punten en Stephan 2. De mooiste partij ging naar Stephan voor zijn winstpartij met wit tegen mij.
Een heerlijke middag.
Voor mij een goeie reden voor deze foto van Duchamp, hij zit hier achter het bord en stukken die zijn vriend Max Ernst voor hem maakte. Ook Max Ernst was een sterke schaker.
Klik op de foto.

2 comments:

Foxx said...

Ja ja, Ernst en Duchamp waren dan misschien wel sterke schakers, en die laatste zit er op de foto heerlijk ontspannen bij, maar het bord ligt wel mooi verkeerd. Of is dat ook kunst? ;-)

Anonymous said...

Duchamp deed dat ongetwijfeld met opzet.http://www.bloggen.be/bobroes/