Sunday, August 09, 2009

Over alles maar weer.



Deze week zag ik hem voor het eerst, Janny heeft de naam genoemd maar die ben ik vergeten. Dit is de tweede bloem al en er zitten nog knoppen voor vijf stuks.
Een nieuwe prachtig bloeiende plant dus. Hoe kom ik er aan en hoe heet ie?
Ook nieuw is het Museumcafé De Krippe aan de andere kant van de IJssel op ca. 1000 meter van ons voetveer. Tweemaal al geluncht daar, gister met Janny en Hella en het is zeer goed! Voor een eetcafé echt uitzonderlijk goed.
Nog meer reclame? Ik ben Maurise de Hond niet!
Misschien voor mijn opvouwbare scootmobiel? Hella heeft een iets anderen en ze is nu al jaloers op die van mij. Die van mij vindt ze mooier, is iets sneller en is ook nog veel goedkoper. Ik heb dat toch aan een speurtocht op Internet te danken en dat is een wereld die zij niet kent en wil kennen.
Geen ongezondheidsnieuws deze keer. Ik zal nog minstens een week moeten wachten voor ik (misschien) iets zinnigs te horen krijg.
Ik weet al lang geen antwoord op de vraag “hoe gaat het met je?”. Het gaat er bij mij al jaren om mijn ongezondheid te beperken en in toom te houden. De medici zijn experts hierin en ik heb veel aan hen te danken.
Hoe verloopt de schaal van ongezondheid? Is het een lineaire of een logaritmische schaal. Welk getal moeten we een pasgeborene geven en welk getal een net gestorvene? Hier ligt nog een leuk stukje filosofie!

3 comments:

Thijlbert said...

Als je over gezonheid spreekt is het volgens mij beter om te spreken over een glijdende schaal.

Gerda said...

Klopt wij hadden ook gemerkt dat een opvouwbare scootmobiel op het internet veel goedkoper is dan wanneer je deze in de winkel wil kopen. Op http://opvouwbarescootmobiel.blogspot.com/2011/01/opvouwbare-scootmobiel.html lazen we ook een aantal handige tips voor de aankoop, een echte aanradar!

Roy said...

Hallo, ik heb sinds kort ook een scootmobiel aangeschaft en ben er tot op de dag van vandaag enorm trots op!