Thursday, August 13, 2009

Jeremy.





Dinsdag kwam Jeremy en vanmorgen vertrekt hij weer naar Londen.
Dinsdagavond maakte hij gelijk een heerlijke maaltijd voor Wil en mij en woensdag gingen we lunchen in eetcafé De kribbe waarvan hier twee foto’s van de heenreis (ca.1 km).
Enkele heerlijke dagen met voor mij 100% verzorging. Afgezien van zijn werk. advocaat/strafpleiter in Londen kan hij goed schaken, (bijna?) professioneel fotograferen en is hij vogelspotter. Genoeg lof voor Jeremy?
Voor vogelspotters heb ik een enorme bewondering. Ze horen iets, wij niet, en wijzen naar een bosje waar wij niets zien. In dat bosje zit dan het betreffende zeldzame vogeltje. In 1998 logeerde Jeremy een week bij Erica en mij in Ierland. Aan het eind van die week had hij een lijst ven 35 soorten 20 gezien en 15 alleen gehoord. Hier een foto van gister op 100 m afstand aan de Sparrenlaan en een foto van mij in het Kröller Müller gistermiddag “Willem in green”.
Klik op de foto's voor groter en scherper beeld.

1 comment:

Anonymous said...

Good photos!
I like the one of you in the K-M.
Thanks for having me. I got back safely with my car load of beer and Drostes.
BUT this morning I cooked four of my double eggs - and only ONE had two yolks!
Do you know a good lawyer in Joppe so I can take action for misrepresentation?
Kind regards
Jeremy