Saturday, September 12, 2009

Laura, v.d.Scheur en de zusters.


Laura bracht me gisteren dit boeket dahlia’s. Dank je wel Laura. Dit jaar was ik te laat met dahliaknollen te planten in de tuin. Hoop op volgend jaar maar moet dan wel tijdig de slakken vernietigen.
Ik wacht nu op een mooie actie foto van Laura op de step die ze van me kreeg. Het is een step voor volwassenen die zich snel in het moderne stadsverkeer willen verplaatsen. Dus Joop, stuur me een mooie foto.
Een lintje voor van der Scheur, de dermatoloog waar ik gister over schreef. Vanmorgen werd ik verdoofd en versuft wakker, ik kan me de tijd niet heugen dat ik zo sliep. Het brandnetelbed was flink platgeslagen na de zalf en pillen die ik heb meegekregen. Leve van der Scheur, de kuur gaat 10 dagen duren hopen we. Elke morgen en avond komen de zusters me helpen. Leve de zusters!

No comments: