Sunday, June 07, 2009

Willem in het ziekenhuis



Het is weer eens zover, Willem ligt in het Deventer ziekenhuis. Gelukkig was ik, schoondochter Eliane, net te logeren dus kon hij me vanmorgen in alle vroegte wakker roepen. Willem lag op de grond in zijn slaapkamer en hij wist precies wat er aan de hand was, want wat hij twee jaar geleden aan zijn linkerbeen had, een aneurysma, heeft hij nu rechts. Dus hup, met de ambulance naar het ziekenhuis, en vanmiddag al geopereerd. Het is goed gegaan, al zijn er nog wat stolseltjes blijven zitten. Ik ga straks langs, maar eerst eet ik de asperges op die we voor vandaag in huis hadden. Veel te zonde om te laten liggen!

1 comment:

cieraet said...

Beste Willem,
Ik wens je heel veel sterkte en snelle beterschap.
Voor jou hieronder een haiku van Caroline Bode:
Met duizend kaarsen
reikt de oude kastanje
naar de lentezon;
in de tuin van de dokter
voel ik geen pijn meer.