Monday, June 22, 2009

Deventer Ziekenhuis 22 Juni 2009

Sinds mijn oudste zoon donderdag uit Torornto aankwam is alles weer onder controle. Doctoren, zusters, bloeddruk, enz. allen werken samen om mij woendsdag naar huis te sturen. Afgezien van Michiel zitten er nog twee draagraketten achter dit proces: de kinderen van de plusgroepen en mijn "beste" vriendinnen.

Van de eerste groep ontving ik ontroerende, hartverwarmende brieven, nee, kunstwerken!



Van de tweede ontvang ik hartverwarmende bezoeken en telefoontjes.

De discussie vorig jaar van de filosofen en hersenonderzoekers over het bestaan van de vrije wil kan ik na het bovenstaande in een klap beslissen: 'nee, de vrije wil bestaat niet' of ik het wil of niet: ik houd van ze.

PS. Voor de geinteresseerden, de bacterie die Willem te pakken had was Haemophilus Influenzae.

No comments: