Friday, February 27, 2009

Carel, Esther en de Coyote.




Gisteren weer getracht “normaal” te leven na een dag schaken in Zetten.
Helaas waren niet al mijn zetten goed, 3 uit 7 is nog net in de min.
Er zijn veel belangrijker zaken.
Het onderschrift op dit briefje van Esther is een aardverschuiving in het gevoelsleven van Carel. Terwijl ik als een blok lag te slapen kiest Carel voor de thuiszorg. Jammer dat we het zonder foto moeten doen! De oude kater die voelt dat ie misschien toch meer nodig heeft dan het eten dat ik hem voorzet.
Carel kan niet weten dat Esther woensdag jarig is. Hier een foto met haar dochtertje Anique ergens in Tsjechië. Misschien is een mooie steen een goed cadeau? Ik weet dat Anique dol is op bijzondere stenen. Esther heeft poezen en een grote Duitse herder. Gelukkig voor haar is de lynx uit Limburg hier nog niet gezien, zodat haar huisdieren veilig zijn.
In Toronto moet mijn familie voorzichtig zijn met hond Orbit want daar loopt in de stad deze prachtige coyote rond. Zij heeft al huisdieren opgegeten een hond en katten. De overheid wil het dier wel beschermen, ik hoop dat geen angsthaas het dier doodschiet.
Klik op de plaatjes voor een vergroting.

No comments: