Saturday, November 08, 2008

Vier dagen.




Woensdag had ik Laura en haar vriendin op bezoek, dat was heel vrolijk. Onze oude trampoline bleek nog prima te werken. Donderdag stond ik na jaren weer voor de klas om vier meisjes (Charlie, Imke, Judith, Tessa) en drie jongens (Tim, Rob, Arthur) over het schaakspel te vertellen en hen het spel goed te leren spelen.
Gisteren bezocht ik het nieuwe ziekenhuis in Deventer voor het eerst. Ik zag daar enorm tegenop maar dat bleek onterecht. De grote afstanden werden moeiteloos overbrugd door gastvrouwen die mij in hun rolstoel plaatsten.
Vandaag kocht ik het laatste boek van Philip Roth, mijn favoriete auteur, en De Dikke Ik waar ik dinsdag over schreef en inderdaad Gerard en ik zijn nu echte schrijvers en zelfs ingebonden! Klik op het plaatje voor een goed leesbare versie.

No comments: