Monday, March 21, 2005

Marian.


Vrijdag 25 maart is Marian jarig, ze wordt dan zeventien. Op de foto is ze ongeveer drie maanden oud. Marian en Margot (zie wat ik 1 januari plaatste), dat zijn de meisjes die van circa 1995 tot ongeveer 2001 voor mijn pony's zorgden. Met Marian en Margot heb ik enorm veel plezier gehad. We hebben samen tochten gemaakt over de Gorsselsche Heide, Marian op Liesje (zie de foto's van 15 febr.), Margot op Suzy en ik op Kylian mijn paard.
Ik herinner me een keer dat de Gorsselsche Heide voor een groot deel onder water stond en Suzy tot aan haar buik door het water moest. Maar die Pony's en de meisjes gingen, geweldig! Een andere keer had ik ze achterin de auto en gingen we naar de zadelmaker in Klarenbeek en zongen ze de hele rit"als Sijsjes". Ik was en ben dol op die twee.

1 comment:

Eliane said...

Ja, heel wat beter dan die kleinkinderen, die de voorkant van een paard nauwelijks van de achterkant kunnen onderscheiden.