Sunday, March 27, 2005

KLOMPEN

Het gewone leven, met het gezonde(boeren)verstand, daar heb ik vandaag wel weer zin in! Een prachtig symbool voor dat leven lijkt mij de klomp.
Voor ik nader inga op de klomp wil ik mijn lezers bedanken die me de laatste dagen aanmoedigden met “hup Willem” en “Proficiat met jouw verrijzenis”. Een steuntje in de rug is me zeer aangenaam. Ook blij ben ik met reacties. Mijn treinschaak had ik nog maar net geplaatst of Carla mailde me de naam van mijn tegenstander op de foto: Arthur Kruize. Idem een dag later Eric Goedhart die er ook de correcte spelling van de “Crystal Palace Chess Club” aan toe voegde en het jaar van handeling:1988. Zij beschikken niet alleen over een gezond verstand maar ook over een “absoluut” geheugen, dat is iets geweldigs in deze tijd waar iedereen alleen nog maar iets kwijt kan op de Harde Schijf. Vanwege het mooie weer moet ik nu eerst gaan fietsen om die vermaledijde hartspier beter onder controle te krijgen, maar ik beloof jullie gauw terug te komen voor de klomp.

No comments: