Saturday, April 12, 2008

Echt, film en toneel.



Gisteravond leidde de bosuil me zo sterk af dat ik geen kans meer zag mijn weblog te verzorgen. De bosuil, het was het mannetje, zocht misschien een vrouwtje?

De dag begon ook met de dieren. Tijdens het ontbijt met Ruud kwam eerst de eekhoorn een demonstratie acrobatiek geven, hij kent deze tuin want ook de grootste sprongen werden zonder aarzelen genomen. Toen kwam het winterkoninkje voor het raam zijn ontbijt zoeken. ’s Avonds bij ‘Hans en Grietje’ vond ik weer bosbewoners op mijn pad: 'het vogeltje' (Emma in blauw en zwart) en de ‘boselfjes’ (voorste is Rosa). Rosa had een prachtige uitnodiging voor me gemaakt, ik was daar heel blij mee!

s’ Middags met Marian ‘TBS’ gezien, in de hoofdrol Theo Maassen. Een extreem gewelddadig verhaal, geen film voor ’s avonds voor het naar bed gaan.

No comments: