Tuesday, December 11, 2007

Vandaag.





Janny Korenblik en ik lachten elkaar gisteren uit omdat we meenden dat we ‘het druk hadden’. Van haar kreeg ik de regionale krant De Stentor van vorige week vrijdag waardoor ik Eliane’s illustratie kan plaatsen. Het bijbehorende artikel is niet vrolijk. Getrouwde vrouwen met man en kinderen die dan ontdekken dat ze lesbisch zijn. Wat een ellende allemaal. Ik ken dat ook van mannen, misschien is het voor vrouwen erger? Wat een geluk dat deze ellende aan Erica en mij voorbij is gegaan.
Vandaag had ik het weer ‘druk’. Het water in de IJssel is voor deze tijd van het jaar extreem hoog, ik liet dat zondag al zien. Twee jonge (en mooie!) agentes volgden me toen ik een foto ging maken van het water hier in de uiterwaarden. De hond van de boer kwam me ook al waarschuwen, in ruil voor de foto wilde hij wel een flinke knuffel. Daarna reed ik even door naar De Brink in Deventer, zodat mijn foto’s van gisteren wat meer waarde krijgen.

No comments: