Monday, May 07, 2007

Willem in het ziekenhuis



Willem heeft mij - Eliane, schoondochter- gevraagd om hier even te vertellen dat hij in het Deventer ziekenhuis ligt. Hij heeft aneurysma's in beide knieen, en hij moet worden geopereerd. Een aneurysma is een plaatselijke uitzetting van een slagader. Hij heeft het weekend op de intensive care doorgebracht waar hij een medicijn kreeg dat het stolsel heeft opgelost dat hem veel pijn bezorgde. Dat medicijn heeft goed gewerkt, Willem ligt nu op een gewone afdeling en is weer helemaal vrolijk. Hij weet alleen nog niet of hij in het ziekenhuis moet blijven tot hij geopereerd kan worden. Als er meer nieuws is zal ik dat hier melden. En als iemand beter kan uitleggen wat hem mankeert, doe dat gerust in de comments.

U kunt mij ook altijd bellen of mailen.

2 comments:

Anonymous said...

beterschap

@nn said...

Dit heeft niets te maken met spataders, of wel soms? Je ziet, ik ken er niets van.
Beterschap Willem, ik kom hier af en toe eens meelezen en ik vind dat jij erg goed kan schrijven, proficiat! Geen laptop en een internetaansluiting in het ziekenhuis?