Wednesday, May 16, 2007

Tukjes.


Vandaag de eerste hele dag thuis weer thuis. Heerlijk, maar het valt ook tegen. Ben minder mobiel dan ik had gehoopt. Met hulp van buurvrouw Miep wel de noodzakelijke dingen gedaan. Ik krijg op korte termijn een persoonlijk alarmsysteem om m’n nek zodat ik aan de bel kan trekken wanneer ik bijvoorbeeld ergens ten val kom en daar niet meer weg kan zonder hulp.
Driemaal op een dag een poos op bed liggen vindt Theo veel te veel. Door luid te spinnen, te mauwen en toilet te maken maakt hij mijn tukje onmogelijk. Dit is natuurlijk vooral zo scheef omdat juist hij ten aanzien van tukjes, en tijd van uitvoering, geen enkele beperking kent. Het ontbreekt hem volkomen aan enig relativeringsvermogen! Vanuit mijn bed kon ik gelukkig het bewijs vastleggen.

No comments: